Reklamácia
V prípade reklamácie vyplňte reklamačný formulár, ktorý stiahnete tu. Formulár môžete zaslať dvomi spôsobmi:
Reklamácie sa vzťahujú na:
Poškodený obal zásielky
Prišla Vám zásielka s poškodeným tovarom ? Zásielku preberte a kontaktujte nás pomocou reklamačného formuláru. Pokiaľ to bude možné poškodený obal vyfoťte a spolu s reklamačným formulárom nám zašlite fotky poškodeného obalu zásielky.
Vrátenie tovaru (odstúpenie od zmluvy)
V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z. z.) máte právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 dní, odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote Váš email o odstúpení od zmluvy doručený predávajúcemu.
V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy vyplňte formulár, ktorý stiahnete tu. Formulár môžete zaslať dvomi spôsobmi:
DÔLEŽITÉ UPOZORNENIE:
Pokiaľ budete vracať tovar (Odstúpenie od kúpnej zmluvy), je dôležité, aby bol tento tovar vrátený nepoužitý a nepoškodený v pôvodnom obale, musí byť kompletný spolu s dokladom o kúpe. Tovar, prosíme, posielajte doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám. V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme žiaľ môcť akceptovať odstúpenie od zmluvy a tovar bude vrátený na náklady kupujúceho naspäť.
Kompletné informácie o reklamáciách a odstúpení o zmluve nájdete v obchodných podmienkach.
rýchle a spoľahlivé doručenie
Overený zákazník,
rýchle doručenie výhodné ceny milý personál
Overený zákazník,
oplatí sa objednať
Overený zákazník,
Pre personalizáciu obsahu a vyhodnocovanie používame cookies tretích strán, vďaka tomu pre vás dokážeme na webe aj mimo neho zobrazovať relevantnejšie ponuky našich produktov.
Zber týchto dát nezapneme, pokiaľ nám k tomu nedáte súhlas.